Saturday, January 5, 2008

Sase



Petru, Mihai si Cristian
Ana
, Sofia, si Elena

*

Tavanul se vede gri in semiintunericul noptii. Doua suflete stau intinse intr-o camera de camin, mica, dar totusi de ajuns, pregatite de culcare. Un gand imi fulgera prin minte ... "Dioceţiu !!!" Asta este primul nume care mi-a venit in minte. Rasete isterice si multa veselie. Apoi Andreea imi continua ideea: "Sageţiu !" Si radem ca doi apucati :))) Pana la urma ne vine mintea la cap si cadem de acord asupra catorva nume. Urmeaza somn ... si liniste brusc.

*

O seara uracioasa cu ploaie in Franta... O masa incropita cu ton si smantana, spanac si musaca semipreparata... Si o pofta imensa de cartofi prajiti la sfarsit. Si deci, singurul lucru pe care puteam sa-l fac era s-o iau pe Andreiuta de mana si sa mergem la cel mai apropiat Mac. Acolo am comandat in franceza (eu am comandat!! ha ! noroc de Andreiuta, care mi-a suflat :D), am mancat cartofi nesarati la o masa semi-umbrita... Ea, cu MacSundae in mana... Eu, cu milk-shake in mana... Ne uitam lung in ploaie si ne gandeam la nume. Am cazut de acord pana la urma. Si rezultatul l-ati citit la inceput. Aaaa, nu v-am spus ce sunt :-) Vai ce neglijent am fost. Si in caz ca inca nu v-ati dat seama, ele vor fi numele copiilor nostri !!!

*


Deci noi ne-am hotarat sa avem 3 copii, peste o vreme, normal, cand vom avea cu ce sa-i crestem. Caci deocamdata, vom mai fi studenti pentru cativa ani. Si am cautat numele pentru ei, sa nu ne panicam cu 2 saptamani inainte de nastere, "Vai cum sa-l cheme pe asta micu, oare cum, oare cum??? " Am ales 3 nume de fete si 3 nume de baieti, toate frumoase ca stelele de pe cer. Daca vom avea 2 fete si 1 baiat ? Ne trebuie 2 nume de fete neaparat. Dar daca vom avea 3 baieti? Gasim si trei nume frumoase pentru baietei imediat!! Deci 6 nume in total, pentru orice ne va da Bunul.

Noapte buna, copii !

2 comments:

Ana said...

Votez pentru fetita si implicit numele de Ana, vorba lui Tudorel :X : "Ce numeee simpluuu" :)
Oricum ideea este sa fie sanatosi indiferent de ce gen vor fi.
Va puuup :P

Andreea said...

biiine...asa sa fie...oricum ana era prima noastra optiune ... numai ca daca e baietel, va fi cam greu sa il cheme ana :P

Ora la Andreea Ora la Andrei