Tuesday, December 25, 2007

Dalbe si iar dalbe

o camera plina ochi cu orice...ORICE... de la fotografii pe toti peretii, ghiozdane, tehnica moderna, carti vechi si cursuri, oale, farfurii, mancare, jucarii, haine, genti si trollere, cd-uri, cutii de suc pe jos, ace de brad cazute, bradul in sine, incaltari sub pat, 3-4 paturi pe pat, o floare intr-o cana, carti postale lipite pe pereti si sprijinite pe birou si doua suflete.

clopoteii din zapada de pe geam. si bradutzul... o carte sub brad, impachetata imposibil, o bratara facuta de mana lui andrei, bocanci gemeni, rocsaci gemeni, bluze gemene... priviri gemene. doi ingerasi care ne pazesc (si care nu ocupa loc, fiindca nu se vad). colinde. ne lipsesc parintii, familia, prietenii. masa cu romanii de la biserica a inlocuit putin sentimentul de gol de aseara cand tipam ca mi-e dor de diana si sorin si rox si de mama si de tata. am inregistrat doua colinde pe care le-am trimis parintilor si prietenilor dragi. sofian si celestin muscand cu pofta din clatitele noastre cu ciocolata si andrei mandru de mine din cauza asta :)

angela si ruxi si cu nou-aparuta maria... ne-au colindat aseara si ne-au ajutat sa impodobim bradul cu fundite albastre si ingerasi albi. "imi amintesc de tine, stateai in fata mea, a fost de-ajuns o privire ce n-o pot, n-o pot uita"... asta ascult acum la casti, in timp ce andrei doarme sub o patura pufoasa.

logodna in taina unei camere pline cu tot ce am enumerat mai sus, "draga mea viitoare sotie" si fiorul meu la auzul acestei formule... parcul rece aseara fara animaluzte, fara girafe... si fara zebre. magazinul disney si galeriile lafayette. m-a abandonat la parfumuri ca sa dea o raita la bijuterii. m-am prefacut 10 minute ca imi doresc un ruj rosu, dar un prea rosu, bordeaux fara sclipici, fara efect lichid... am innebunnit-o pe tipa aia pana a venit andrei de la bijuterii. :)) la urma zice "veniti pe 26, in 5 minute se inchide magazinul si nu puteti sa luati o asemenea decizie in 5 minute. e importat rujul!" :)))) "O ASEMENEA DECIZIE"?? pe ce lume traiesc oamenii astia?

No comments:

Ora la Andreea Ora la Andrei