Saturday, December 1, 2007

pentru ca iubesc !!!

Din isteria catorva ganduri de vineri noaptea tarziu, din lipsa unui jurnal fizic, din ironia ca jurnalul electronic e mai aproape pentru noi toti ... Din cauza asta, datorita acestor lucruri, ma aflu aici. Pe blog! Suspendat undeva intre realitate si fictiune, intre america si franta, dar cu gandul mereu la les rue francaise, cu inima intreaga batandu-mi nebuneste pentru o singura fiinta. Pentru Andreea!

Iubesc sa imi trec degetele prin parul tau, sa-ti las capul usor pe spate si sa te mangai ... Pozele cu tine sunt frumoase, dar nu sunt un anestezic puternic pentru realitatea imediata. De abia atunci cand ma retrag in carapacea mea, in turnul tau de fildes de unde ne aruncam pe spinarea unui armasar alb, de abia atunci cand imi aduc aminte de sarutul tau si de ochii tai, de abia atunci simt ca incep sa traiesc din nou. Amnezia pe care toata lumea o mimeaza atat de nonsalant e atat de reala! Andreea, undeva, peste oceanul de cristal, intins parca de-un capcaun, un om te iubeste. Iar dragostea este realitatea cea mai importanta, si de aceea si cea mai grea de patruns. Mi-e greu sa vad fluturasi abia iesiti din stomac pe strada. Oare chiar nu sunt? Azi am vazut un cuplu care se tineau strans de mana, si n-am avut absolut nici o reactie la ei. Stiu ce-am vazut: pe Andrei si pe Andreea de mana. Iubesc tot ce tine de fiinta ta, mintea ta, privirea ta, buzele tale. Probabil ca nu mai sunt coerent... deci punct.

No comments:

Ora la Andreea Ora la Andrei