Monday, December 3, 2007

o poveste


m-am trezit sub nori grosi. dar nu era frig. in vis, te incolacisem cu mainile si picioarele... si acum, in realitate, il sufocam pe marele elefant de plush mov Babar. am mers in josul colinei pana in oras, fara sa mai iau autobuzul. aproape de pod, un curcubeu. dar unul mare, lat, generos, cat tot cerul... incepea pe o parte a saonei si se termina undeva departe de tot... si era gros, cu dungi colorate, groase, ca trase de un pictor nesatios. apoi, cand inca nu terminasem de traversat podul, a inceput o ploaie grozava, sub soare, peste soare, pe langa soare, ploua cu galeata in rau si peste mine. am inceput sa alerg razand... la semafor nu se mai facea o data verde! si eu radeam cu pofta! :) si peste inca 30 de metri, s-a oprit..si iar nori grosi si iar soare... stelutze de craciun, globuri colorate cu diametrul de 2 metri atarnate deasupra micilor strazi de la langa centru, targul de craciun din parc... cu ciocolata si papusi de lemn, cu matasuri colorate si figurine din ceramica. camasa ta albastra lunga (iti multumesc ca ti-a ramas mica si ai lasat-o la mine!) falfaia de pe sub geaca. am incheiat-o barbateste, pana la ultimul nasture de la gat si mi-a tinut cald.


m-am plimbat cu tine. ma tineai pe dupa umeri si imi asezai mai bine gluga pe cap cand ploua, ma pupai pe obraz ca sa ma uit la curcubeu impreuna cu tine, suflai in sus pana incepeai sa tusesti ca sa se duca norii grosi. mi-ai luat acadele de la "marché de noel" si o esarfa de matase. eu ti-am luat un joc de lemn, din cuburi mari si colorate si o tableta de ciocolata mai mare decat un manual de romana din liceu. ai sarit in sus ca sa atingi globul cu diametrul de 3 metri si tot ce ai reusit sa atingi a fost mana mea. ai sarutat-o si apoi ai strans-o intre ale tale, fiindca era...desigur... rece. ai numarat cu voce tare clopoteii de vant din viitoarea noastra casa si ai ales 2 de la targul de craciun. mi-ai desenat-o din nou cu degetul, in praful de pe cheiul ronului, camera cu camera. eu am vrut covor mov, tu ai zis ca numai daca are si flori verzi. am ras :) am venit in camera si acum tu esti aici, langa mine, pe patura mov si ma privesti scriind si ma gadili. si eu rad in hohote si gresesc literele...


o poveste...

No comments:

Ora la Andreea Ora la Andrei